Sommarstängt på expeditionen

Sommarledigheten är äntligen här! ☀️

Vi önskar er en avkopplande och trevlig semester. Ta hand om er, koppla av och gör det som får er att må riktigt bra.

Vi vill också informera om att expeditionen kommer att vara stängd från vecka 27 till och med vecka 31. Vi öppnar igen den 3 augusti. Under denna period kan vi tyvärr inte hantera ärenden eller förfrågningar, men vi ser fram emot att assistera er så snart vi är tillbaka.

Från och med den 3 augusti går vi dessutom in i slutspurten av en spännande valrörelse – och vi ser fram emot att ta oss an den tillsammans med er.

Önskar er en härlig sommar!
Vilma och Hans-Erik

facebook Twitter Email