Medlemsutbildning steg 1 dag 1

02 november KL: 8:30 - 15:00
Sundstorget 6 252 21 Helsingborg (Visa karta)

Nu kör vi igång medlemsutbildningar för dig som ännu inte gått. Utbildningen sker stegvis där du som medlem kan arbeta i egen takt för att nå dina egna mål. Första steget innebär två separata dagar där vi träffas på expeditionen och tillsammans med våra utbildade handledare får en djupare kunskap och förståelse kring vår organisation, historia och ideologi. Vi startar klockan 08.30 med fika och kör igång klockan 09.00. Eftersom vi bjuder på lunch är det viktigt att du anmäler ifall du har några kostallergier eller andra önskemål. Någon gång på eftermiddagen bryter vi för kaffe och vanligen brukar vi sluta klockan 15.00.

Följande tillfällen håller vi steg 1 dag 1: 14/9, 12/10, 2/11, 7/12 och 18/1

Följande tillfällen håller vi steg 1 dag 2: 28/9, 26/10, 23/11, 14/12 och den 25/1.

Anmälan till steg sker genom att du skickar ett mail till: [email protected] där du skriver:

Namn, personnummer och mobilnummer samt ev. kostönskemål. Viktigt också att du skriver vilka 2 tillfällen som du vill gå utbildningen.

När du klarat första steget kan du gå vidare till andra steget som det skånska partidistriktet arrangerar och slutligen det tredje steget som partiestyrelsen arrangerar. De sistnämnda stegen hålls antingen som internat eller externat under en helg någonstans i Skåne. Datum för dessa i höst är:

Steg 2: 9-10 november hålls på Backagården

Steg 3: återkommer under våren

Varmt välkommen med din ansökan!